Jouw invalshoek

15 manier om een bijzondere invalshoek te creëren waarmee je opvalt en aantrekt.

  1. Het probleem vernauwen / specificeren
  2. Het resultaat vernauwen / specificeren
  3. De doelgroep vernauwen / specificeren
  4. Je beloofde resultaat versterken / vergroten
  5. Een nieuwe oplossing voor een bestaand probleem
  6. Een bijzondere combinatie maken waarmee je innoveert
  7. Een bijzondere methode als oplossing
  8. Een bestaande methode toepassen op een nieuwe doelgroep
  9. Een metafoor gebruiken voor je oplossing
  10. Een boek gebruiken als oplossing
  11. Hoge prijzen vragen in een markt waarin iedereen lage prijzen vraagt
  12. Een bijzondere marketingmethode kiezen, bijvoorbeeld Facebook Live
  13. Een bijzondere manier je dienst leveren
  14. Laag geprijsd aanbod maken in een markt waar iedereen hoge prijzen vraagt
  15. Je diensten productiseren in een markt waar uurtje-factuurtje wordt gewerkt