fbpx

Ontzorgservice - jij de inhoud, ik de rest

  • Ik bouw en richt je Alles-in-één platform of het Community platform in
  • Ik coach je in het ontwikkelen van je online programma
  • Ik ontwerp de visuele onderdelen van je programma
  • Ik begeleid je bij de promotie en help je bij de verkoop
  • Ik ben de technische helpdesk voor jouw klanten

De basis inhoud van de ontzorgservice bestaat uit 4 onderdelen

1

Platform

Ik ontwerp en bouw jouw platform. Dit kan het Alles-in-een platform of het Community platform zijn. Vervolgens zorg ik voor de techniek zodat jij een veilig, gebackuped en up-to-date platform hebt.

2

Coaching

Ik coach je om keuzes te maken over de website, het online programma en online ondernemen.

We staan zeer nauw met elkaar in contact en de communicatielijnen zijn kort.

3

Ontwerp

Ik leer je video lessen op te nemen en presenteren voor de camera. Ik bewerk de video’s en ontwerp de audio’s en pdf’s.

4

Promotie

Ik help je bij het vermarkten en verkopen van je online programma.

We kiezen een strategie en social media platform dat goed voelt voor jou, past bij hoe jij je ondernemend leven wil leven en waarmee we potentiële klanten bereiken.

“Ik zocht hulp bij de techniek voor mijn online programma en ik kreeg nog veel meer”

Lees hoe ik te werk ga en luister wat klanten hierover vertellen

Persoonlijk vind ik het erg leuk en inspiratievol om met ondernemers te werken die andere mensen iets willen leren en zelf erg ambitieus zijn. Daar krijg ik weer energie van. Mijn klanten zijn allemaal anders en willen hun eigen verhaal vertellen. Dit onderscheidend vermogen probeer ik naar boven te halen bij jou.

Jouw klanten willen jouw uniekheid voelen en zien in jouw online cursus. De technische kant achter een online programma is noodzaak. Voor veel ondernemers is de techniek een vervelend obstakel, waar ze liever niet mee bezig zijn. Voor mij is de techniek slechts een middel om je doelen te bereiken. De technische kant van het Alles-in-één platform en je online programma neem ik je compleet uit handen.

Zoals een klant van mij laatst zei:

Ik heb weer het gevoel dat ik een collega heb, dat is heel erg fijn.”

Bekijk nu maar de tijdlijn van de Ontzorgservice

1e fase

Elkaar leren kennen en de doelen bespreken

Als we gaan samenwerken bepalen we in onze eerste contacten hoe jij wilt opschalen. Ik geef je een paar opdrachten rondom je waarom, hoe en wat. We gaan je buyer persona ontdekken en een ideale klantenreis gericht op je online programma neerzettten. Met de output van die opdrachten gaan we verder.

1e fase

Ik start met het bouwen van het platform

Meestal betekent dit dat ik zal starten met het neerzetten of implementeren van jouw (bestaande) stijl door het Alles-in-één platform of het Community platform te gaan bouwen. Omdat jij de inhoud aanlevert zal ik aangeven wat we daar voor nodig hebben.

2e fase

Voorbereiden op het PILOT programma

Ongeveer tegelijk zal jij onder mijn coaching starten met het inhoudelijk maken van je online programma. We bereiden ons daarom voor op het uitvoeren van een pilot waarmee jij direct geld gaat verdienen. Vervolgens gaan we samen een proces in en hebben we regelmatig contact via ZOOM, Whatsapp,  telefonisch of live.

2e fase

Je platform in gebruik nemen

In deze fase kan je het Alles-in-één platform in gebruik nemen. Je kan al beginnen me bloggen, mensen je gratis weggever aan bieden, je pilot verkopen etcetera

2e fase

Uitvoeren PILOT en programma inhoud maken

Dan is het tijd om de pilot te starten en jouw eerste online klanten in beweging te zetten. Jij houdt je bezig met het schrijven van de inhoud van je online programma en het werken met je klanten. Ik ga me concentreren op het neerzetten van de emailmarketing en eventueel het opzetten van een Facebookcampagne.

Social media posts doe je natuurlijk zelf. 

2e fase

Programma in het platform

Als jij klaar bent met het schrijven (en eventueel je video’s) zet ik het online programma in het Alles-in-één platform of het Community platform. We maken een salespagina, richten de winkel in en controleren de techniek.

De coachingsintensiteit neemt organisch af. Jij kunt steeds meer zelf, mijn rol wordt steeds meer je backup-buddie.  

3e fase

Begeleiding vermarkten en verkopen

Nu hebben we een Alles-in-één platform of het Community platform en kunnen we actie ondernemen in het vermarkten en verkopen van je online programma. De emailmarketing is al een klein beetje in gebruik, maar nu gaan we het meer automatiseren. Ook leer je om een nieuwsbrief te maken en spreken we samen over de social media strategie die jij gaat uitvoeren. 

4e fase

Zorgdragen voor het platform en voor jou

Als het Alles-in-één platform of het Community platform live is verzorg ik het onderhoud en draai dagelijkse backups. Je klanten kunnen met hun technische vragen terecht bij mij zodat jij hier geen omkijken naar hebt.

Tijdens de coaching heb je al veel geleerd, maar heb je een specifiek verzoek dan maak ik daar graag een uitlegvideo van voor je.

Na het eerste jaar nog steeds een keer per maand 45 minuten van mijn tijd. Deze kan je inzetten voor coaching of kleine ontwerp wijzigingen. Dit bied ik zodat jij jezelf aan mij kunt committeren en je altijd stappen blijft maken.

Voor wijzigingen in het platform die meer dan 1 uur per maand van mijn tijd vragen kan je een 4-8 of 18 uur pakket afnemen.

Graag laat ik nog meer klanten aan het woord

Persoonlijk vind ik het erg leuk en inspiratievol om met ondernemers te werken die andere mensen iets willen leren en zelf erg ambitieus zijn. Daar krijg ik weer energie van. Mijn klanten zijn allemaal anders en willen hun eigen verhaal vertellen. Dit onderscheidend vermogen probeer ik naar boven te halen bij jou.

Jouw klanten willen jouw uniekheid voelen en zien in jouw online cursus. De technische kant achter een online programma is noodzaak. Voor veel ondernemers is de techniek een vervelend obstakel, waar ze liever niet mee bezig zijn. Voor mij is de techniek slechts een middel om je doelen te bereiken. De technische kant van het Alles-in-één platform en je online programma neem ik je compleet uit handen.

Zoals een klant van mij laatst zei:

Ik heb weer het gevoel dat ik een collega heb, dat is heel erg fijn.”

Veel gestelde vragen

Grafisch ontwerp veel gestelde vragen

Kan ik mijn bestaande huisstijl gebruiken?

Een bestaande huisstijl gebruiken bij het inrichten van je Alles-in-één platform is goed mogelijk. Heb je nog geen eigen stijl dan gaan we deze samen ontdekken. We richten ons op de kleuren, de lettertypes, de stijl van de afbeeldingen en de toon van de teksten.

Ik of mijn vormgever ontwerp al mijn content, is dat geen probleem?

Jij weet het beste welke stijl exact bij je past. Als je al samenwerkt met een grafisch vormgever dan is het handig als deze de kleuren, de gebruikte lettertypes en de stijl van de afbeeldingen deelt zodat we deze kunnen gebruiken in de website. Dit met als doel dat alle content in dezelfde stijl naar buiten komt. 

Ontwerp je onbeperkt alles voor mij?

Nee, we ontwerpen de inrichting van je Alles-in-één platform en een eerste online programma. Vervolg programma’s zijn tegen meerprijs. 

Wat ontwerp je voor ons?

Ik richt de pagina’s van het Alles-in-één platform in volgens jouw stijl. Denk dan aan de kleur van de knoppen, de gebruikte lettertypes, de afbeeldingen, de layout van de emails en de social media headers.

Jij schrijft het online programma en neemt de video’s en audio’s op (met mijn hulp) en ik zorg voor het verdere ontwerp van deze multimedia middelen. Audio’s en video’s* worden bewerkt en in je Vimeo-account geplaatst. Alle pdf’s worden grafisch opgemaakt en zelfs e-mails komen in jouw stijl te staan. 

In alle content komen jouw stijlelementen naar voren zodat alle middelen eenzelfde professionele uitstraling hebben. 

* Video bewerken tegen meerprijs

Promotie veel gestelde vragen

Wat voor soort marketing middelen adviseer je in te zetten?

De middelen die ik adviseren om in te zetten om je potentiële klanten te bereiken zijn een Facebookbedrijfspagina, Facebook advertenties, emailmarketing en bloggen. Daarnaast begint de eerste lancering al tijdens het opzetten van je pilot groep. Ik help je daar actief mee.  

Welke emailmarketing software adviseer je?

De emailmarketingsoftware die ik adviseer voor het bereiken van je potentiële klanten en klanten is Active Campaign. Hiermee kun je de beste funnels bouwen en je klanten bedienen. 

Ik wil zelf mijn emailmarketing inrichten, kan dat?

Ja, en je kunt ook nog om advies vragen. Ik heb jaren ervaring met online emailmarketing gericht op online programma’s. 

Wat doe jij aan de emailmarketing?

Ik richt eventueel een aantal emailfunnels in om je potentiële klanten bekend te maken met je content en om aan een relatie met jou te werken. 

Wat doe jij aan de Facebook advertentie?

Facebook advertentie moeten goed gestructureerd worden voorbereid. Ik zet de eerste advertentie op en biedt je een splitteststrategie voor het vervolg. Dit zodat je het eventueel zelf kunt herhalen. Ik begeleidt je bij het opzetten van teksten en afbeeldingen voor die eerste advertentie. 

Help jij met het lanceren van mijn online programma?

Door mijn jaren ervaring heb ik een aantal effectieve lanceringen tot mijn beschikking. Deze zet ik in om jouw online programma te vermarkten en te verkopen. Ik leg de koppelingen tussen het Alles-in-één platform, de emailmarketingsoftware en eventueel Facebook.

Coaching veel gestelde vragen

Kan ik de coaching los inkopen?

Ja, de coaching is een exclusief dienst en is ook bestemd voor klanten die enkel de coaching willen ontvangen.

Hoe ziet de coaching eruit?

Na aanschaf hebben we een ontspannen gesprek waarin we elkaar leren kennen. We inventariseren wat er nodig is voor jou. Vervolgens hebben we het gedurende het hele traject contact via mail, telefoon, Whatsapp of ZOOM.. 

Jij doorloopt het coachingprogramma aan de hand van een online cursus. Ik ben beschikbaar voor jou. 

Moet ik gebruik maken van de coaching?

Nee, misschien heb je geen behoefte aan begeleiding of heb je al ervaring met het proces van idee naar uitvoering. Wel hebben we contact om je Alles-in-één platform in te richten en elkaar te voorzien van informatie. Belangrijk is in ieder geval dat je ervaart dat je er niet alleen voor staat. 

Wat is er inclusief?

In de coaching ontvang je de complete 7 stappen methode die is ontworpen op basis van onderzoek en jaren ervaring met tientallen klanten. Deze 7 stappen methode is de rode draad in het online cursus maken proces. 

Daarnaast stemmen we ook veelvuldig de grafische ontwerpen en online marketingstrategieen af. 

Als je wilt kun je ook zelf leren hoe je zelf kleine aanpassingen kunt doorvoeren in je Alles-in-één platform. Ik leer je dit graag tijdens de coachingssessies.

Dan nog even dit 🙂

Een klant van mij vertelt dit over mij ” Zijn kennis en ervaring is voor mij van onschatbare waarde waardoor mijn platform The Healthman tot stand is kunnen komen. Ik vind Onne zeer waardevol omdat hij moeite doet om mij te begrijpen en het online gebeuren daaraan aanpast om maximale voordelen uit te halen. Hij weet waarmee hij bezig is.

Eveneens een grote waarde is de service die Onne geeft. Is er een technisch probleem, Onne lost het direct op. Op dit vertrouwen kunnen rekenen is zeer waardevol voor mijn bedrijf. Bovendien weet onne mijn producten af te stemmen op de vraag van de klanten zelf en geeft hij mij inspiratie. “

Ik geef jou een platform waar jij trots op bent, die jouw extra vertrouwen geeft en iets toevoegt aan je status. Binnen een paar maanden heb jij een platform met een nieuw online programma aan je onderneming toegevoegd die je veel gaat opleveren in geld, tijd en status. En waarmee jij je klanten in beweging zet!

Ontzorgservice
Share This