De beste marketingstrategie is de strategie die voor jou werkt: Gevoelsmatig en in je resultaten.

door

Onne Kierkels
marketingstrategie

De laatste weken heb ik een aantal gesprekken gevoerd met kleine ondernemers met een bulk ervaring, talent en passie. De ene wilde werken met mensen met een eetstoornis, de andere wilde de ontwikkeling van kinderen op het voetbalveld monitoren, weer een andere zetten zich in voor het schoonhouden van de aarde. Allemaal mooie invalshoeken waarmee ze de wereld een stukje mooier wilde maken. De gemene deler was dat ze hele mooie plannen hadden en hier hulp bij nodig hadden. Concrete hulp in de vorm van extra handjes en iemand die ze hielp hun eigen keuzes te laten maken. Allen hadden ze eerder ervaringen opgedaan bij een businesscoach en deze niet als prettig ervaren. 

Herken jij je in deze ervaringen?

  • Heb jij een of meer slechte ervaringen met een businesscoach die de eigen ervaringen op jouw geprojecteerd heeft? 
  • Heb je tijdens het business programma gemerkt dat het niet de juiste kant op ging en toch besloten om te vertrouwen op de beschikbare adviezen?
  • Heb je keuzes gemaakt die steeds verder van je hart verwijderd waren? Keuzes zoals een totale nieuwe invalshoek die niet overeenkomt met wat je echt voelt te hebben doen. 
  • Heb je keuzes gemaakt die je verder van je doelen af hebben gebracht? Keuzes zoals hele hoge bedragen vragen, de verkeerde doelgroep benaderen of gecommuniceerd op een manier die niet bij jou als persoon past?
  • Wil jij geen specifieke marketingstrategie volgen maar een strategie hanteren die inspeelt op jouw klant, probleem en behoeften. 

Dan wil ik je uitnodigen om mij te vertellen wat je nodig hebt. Ik ben geen businesscoach. Ik ben een marketeer die effectieve websites en online cursussen maakt. Websites die visueel aantrekkelijk en geoptimaliseerd zijn voor de zoekmachines. 

Ik ga er vanuit dat een website slechts twee dingen moet doen: 

1. Een website moet het juiste aantal en het juiste soort mensen aantrekken.

2. Een website moet er voor zorgen dat zoveel mogelijk van die mensen actie ondernemen.

Mijn totale ontwerpproces staat bol van technieken om markten te bereiken en de bezoeker te leiden van het punt waar ze zijn naar een bepaalde actie. 

Als we in gesprek gaan beloof ik je dat ik luister en je vragen zal stellen tot ik je begrijp en jij je begrepen voelt. Ga je met mij werken dan blijf ik luisteren en je advies op maat. We bouwen samen aan een bedrijf waar jij, je klanten en ik blij van worden. Jij de inhoud, ik het werk.

Meld je aan voor een 1:1 gesprek

Ontdek 3 manieren waarop je online programma het verschil maakt in je bedrijf

Ben jij die ambitieuze ondernemer? Ga 45 minuten met mij in gesprek over je plannen om je diensten online te gaan aanbieden.

 

Share This