fbpx

Hoe krijg jij meer omzet, meer vrije tijd en meer klanten?

door

Onne Kierkels
meer omzet, meer vrije tijd en meer klanten

Het antwoord op de vraag ‘Hoe krijg jij meer omzet, meer vrije tijd en meer klanten’? is eigenlijk best simpel. Door authentiek te ondernemen en online programma’s te verkopen waar je wel resultaten mee haalt.

Het doet pijn als je al jaren heel veel uren werkt per week, als je omzet afhankelijk is van het aantal uren dat je maakt en dat je maar een beperkt aantal klanten kan helpen. En pijn is niet fijn. Jij wil weg van pijn en je potentiële klanten willen weg van pijn. We zoeken allemaal een uitweg om weg te gaan van pijn en bij ons gewenste resultaat te komen. 

Potentiële klanten zoeken vaak eerst op internet naar informatie. Terecht natuurlijk want alles is gratis te vinden en vaak te krijgen op internet. Je moet alleen weten waar je moet zoeken. Je zult dat wat je zoekt net zo verspreidt vinden over het internet als een eekhoorn die overal zijn waardevolle nootjes verstopt in de winter. Niet alle nootjes zijn zichtbaar en van topkwaliteit, wat ook geldt voor dat wat je zoekt. En niet alle nootjes worden even gemakkelijk gevonden. 

  • Gratis informatie op internet vinden, kost tijd 
  • Gratis informatie op internet vinden, zegt niets over de kwaliteit van deze informatie
  • Gratis informatie op internet vinden, is zonder persoonlijk contact 

Stel dat je een therapeut bent en je bent gespecialiseerd in de Ayurveda. Je helpt mensen op een natuurlijke manier genezen. Dan is ook over dit onderwerp alle informatie op internet gratis te vinden, maar dat kost geld en inspanning.  

De markt van vraag en aanbod

Er is een markt waarin deze therapeuten goed kunnen verdienen en mensen echt verder kunnen helpen. Als de therapeut deze markt wil betreden zal hij zijn doelgroep en zichzelf de volgende vragen moeten gaan stellen. Wat WILLEN mijn potentiële klanten? En hoe kan ik WAARDE TOEVOEGEN AAN MIJN SERVICE zodat mensen dus graag betalen voor mijn diensten?  

Wat je doelgroep wil ga je ze geven. En misschien is dit wel precies hetzelfde aanbod als een van de vele andere Ayurveda therapeuten. Met de inhoud van je werk ga jij je dus niet onderscheiden. Je kan je wel onderscheiden door jezelf te blijven. Authentiek ondernemen! Het verschil zit hem in wie jij bent, als mens en als therapeut. Hoe jij je onderscheid ten opzichte van je collega’s. Hoe jij de ondernemende kant van je praktijk aanpakt. Hoe jij je laat zien aan de buitenwereld, aan je potentiële klanten. Hoe jij je eigen plekje claimed in de online wereld. Wat kan jij zeggen wat niemand anders kan zeggen? Wat kan jij laten zien, wat niemand anders kan laten zien? Welke ervaringen neem jij mee?

Mensen zijn bereid om te betalen om met jou te werken en in contact te staan. Jij hebt iets, jij bent iets, jij laat iets zien wat jouw potentiële klanten ook zouden willen. Potentiële klanten voelen de aantrekkingskracht van jou en het verhaal dat je naar buiten brengt. 

Daar willen mensen voor betalen. Ze betalen voor jou!

Dus ga je plekje claimen. Trek nieuwe klanten aan en breid je aanbod uit met een online programma. Ja, je hoort het echt een online programma. Maar wél op een manier die gaat werken. Je plekje claimen en een programma maken dat werkt leer ik je graag in een 45 minuten durende 1:1 persoonlijke sessie:

Ontdek 3 super strategieën waarop je online programma wél het verschil maakt in je bedrijf

Twijfel niet om er aan te beginnen omdat je denkt dat online programma’s niets opleveren. Laat die twijfel voor wat hij is en ga in gesprek met mij over je plannen om je diensten online te gaan aanbieden. Meld je aan via: https://onlinecursuswebsites.nl/strategiegesprek/

Warm groet, 

Onne

Meld je aan voor een 1:1 gesprek

Ontdek 3 super strategieën waarop je online programma wél het verschil maakt in je bedrijf

Ben jij die ambitieuze ondernemer? Wil je een eigen online programma? Maar twijfel je enorm om er aan te beginnen omdat je denkt dat online programma’s niets opleveren? Laat die twijfel voor wat hij is en ga 45 minuten met mij in gesprek over je plannen om je diensten online te gaan aanbieden. 

Share This